YAŞAYARAK ÖĞRENMEK



Vücudumu geliştirmeye başladıktan 1 ay sonra, bir şeyi sürekli olarak yaptığıımızda, meyvelerini aldığımızı gördüm. Böyle olacağını sizde bende birçok yerde okuduk. İnsanlar: ''sürekli olarak yapılırsa başarılı olursunuz, bla bla bla.'' Bunu okuyanların kaçı, bir şeyi sürekli olarak yaptı ? Söyleyeyim: 0. Evet koca bir SIFIR. Çünkü bunun böyle olduğunu gözleri ile görmedi. Spor salonuna yazılın, vücudunuzun 1 ay sonra nasıl geliştiğini gözlemleyin. O zaman size öğüt veren yazı mı ? Yoksa bizzat somut halde gördüğünüze mi inanacaksınız ? Cevap basit.





Yaşayarak öğrenmek budur işte. Önemli olan bunun için cesaretinizin ve enerjinizin olması. Eğer bu olmazsa, kendi kendine öğrenme becerisinden mahrum kalacaksınız ve bana inanın bu çok BOKTAN bir durum. O boktanlığın içerisinde bende bulunmuştum çünkü. Çok fazla düşünen, çok fazla teori okuyan fakat pratikte koca bir SIFIRDIM. İşi pratiğe döktüğümde kendimi aşmaya başladım.Birçok konuda. Çünkü pratik kendi kendime öğrenme becerisini bana kazandırdı. Bunun temeli ise: Yaşayarak öğrendim. Çok fazla düşünmeyi, korkmayı bir kenara bakın ve şu işleri pratiğe dökün. Artık ağırlık kaldırmayı düşlemeyi bırakın, spor salonuna gidin ve o ağırlığı kaldırın.



Yorumlar

  1. Uzun zaman önce sahip olduğun yüksek ego da bu hatandan dolayıydı.
    Aydınlanmana sevindim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder