00:56



Kendi hayatımı göz önüne alırsam, gerçekten ders aldığım önemli değişimleri, mantıksız işler yapan yanımla yaşadım. Burada kaba olmaktan, çirkefleşmekten ya da nahoş olmaktan bahsetmiyorum. Ben akıl almaz olmaktan bahsediyorum. İnsanların yapılması neredeyse imkansız dedikleri şeyleri istemekten ve hayalini kurmaktan bahsediyorum.


Mantıklı yanımın beni detaylara boğmak dışında herhangi bir fonksiyonu yok. Bu nedenle bir şehiri veya bir ülkeyi ziyaret etmek istediğim de yanıma akıl almaz tarafımı alıyorum. Çünkü mantıklı düşündüğümde o yeri ziyaret etmeyi ya erteliyor ya da eğlenebileceğim konusunda oldukça paranoyaklaşıyorum. Akıl almaz taraf ise, önemsiz şeyleri göz ardı edebilme yeteneğini bana lütfediyor. İstediğimi yapıyorum ve arkasından düşünmüyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder